دارمایی بی انتها

اگر شما نیز از طرفداران سریال و فیلم های ماورالطبیعه هستید و دوست دارید مجموعه ای با درامایی بی انتها ببینید. حتما اسم سریال خاطرات خون آشام (Vampair Diaries)را شنیده اید .این سریال یکی از پر طرفدار ترین سریال های زمان خود بود و تولید آن از 2009شروع شد و تا 2017ادامه داشت .داستان این سریال درام بر اساس دو برادر بود که خون آشام بودند و برادر کوچک که استیفن نام داشت عاشق یک انسان می شود و پس از مدتی راز خون آشام بودن خود را بر او آشکار می کند.

Vampair Diaries

vampair dairies
این سریال که 171 قسمت می باشد شامل انواع موجودات مختلف و افسانه ها می باشد از قبیل خون آشام ،گرگینه،جادوگر ، هیبرید و شخصیت های اسرار آمیز دیگر می شود .حال این سوال ایجاد می شود که همان طور که ذکر کردم این سریال دارای 171 قسمت می باشد پس مشخص است که سریال به پایان رسیده است اما اینطور نیست پس از گذشت 6فصل از این سریال سازندگان به این نتیجه رسیدند که نیاز است تا این مجموعه را گسترش دهند به همین دلیل سریالی به نام اصیل ها (Orginals) ساختند که در حقیقت داستان 5خواهر و برادر است که اولین خون آشام هایی هستند که وجود داشتند و سایر خون آشام ها ریشه ای از آن درخت هستند .

اصیل ها (Orginals)

این سریال نیز از مانند سریال خاطرات خون آشام درام است و بر مشکلاتی که اصیل ترین خون آشام ها می توانند داشته باشند اشاره می کند این سریال شامل 5 فصل است که می توان گفت ادامه سریال خاطرات خون آشام است چون فلش بک ها و شخصیت ها همان شخصیت هایی است که در سریال خاطرات خون آشام بوده است.

در سریال خاطرات خون آشام بسیاری از قسمت ها مربوط به نجات افراد یا نجات شهر مادری شان (میستیک فالز )یا حتی در بعضی از قسمت ها نجات زمین بوده است ؛اما در سریال اصیل ها تمرکز بر روی نجات 5اصیل و خانواده آنها و پس گرفتن شهر نیوارلانز شهری که اولین اصیل آن را ساخته بود و همین طور نجات تنها کودکی که از نسل هر سه موجود یعنی خون آشام ،گرگینه و جادوگر است گسترش یافته است.

orginals

سریال اصیل ها نیز همانطور که اشاره شد در زمان پخش فصل 6 خاطرات خون آشام شروع شد و پس از 5فصل به پایان رسید اما باز دوباره سوال ایجاد می شود که این مجموعه در نهایت پایان داشت .اما باید بگم جواب این سوال خیر است چون پس از پایان این سریال عوامل شبکه ی cw به فکر ساخت یک سریال جدید رسیدند که اسپین اف سریال اصیل ها بود.
اسم این اسپین آف میراث(Legacies)است که توانست با تبلیغ در شبکه های اجتماعی و صفحات مربوط به دو سریال قبل تعدادی از کاربران آن دو سریال را به خود جلب کند.البته تنها راه جذب کاربران به این صورت نبود بلکه کاربران پس از پایان می دانستند عوامل شبکه cw بیکار نمی شنیدند وسریالی برای کاربران که دو سریال قبل را دوست داشته اند می سازند.

حال به بخش سوم درامایی بی انتها به پردازیم یعنی سریال میراث داستان مدرسه ی سالواتوره که در حقیقت خانه ی دو برادر سالواتوره در شهر میستیک فالز ،که در خاطرات خون آشام نقش اصلی را داشتند است که پس از پایان سریال خاطرات خون آشام در آخرین قسمت به آلاریک سالتزمن سپرده می شود، تا تبدیل به مدرسه شود.این مدرسه برای تمامی ماورالطبیعه ها است که با یکدیگر در صلح زندگی می کنند. و به آنها اصول زندگی به عنوان جادوگر ،گرگینه و یا خون آشام بودن آموزش داده می شود.همچنین در این راه مدرسه مورد حمله های موجودات خارجی می شود که اهدافی را در داخل مدرسه دنبال می کنند.

legacies

شخصیت اصلی این سریال هوپ مایکلسون که در حقیقت دختر اولین خون آشام اصیل و دختری است که کودکی آن بخشی از سریال اصیل ها را تشکیل می دهد است همچنین از دیگر شخصیت ها می توان به دوقلو های سالتزمن به نام جوزی و لیزی که پدر آنها مدیر و موسس مدرسه سالواتوره است اشاره کرد.

این سریال نیز مانند دو سریال قبل توانسته با وجود انتشار یک فصل ،مردم را به خود جذب کند و رضایت آنها را جلب کند.

اگر شما هم از کسانی بودید که یکی از سریال های خاطرات خون آشام یا اصیل ها و یا هر دو را دیده اید اگر میراث را ندیده اید حتما ببیند و اگر هیچ کدام را ندیده اید؛ پس همین الان خاطرات خون آشام را دانلود کنید و تماشا کنید.

دانلود سریال خاطرات خون آشام

دانلود سریال اصیل ها

دانلود سریال میراث

این بود درامایی بی انتها برای شما پروفنی ها برای،امیدوارم لذت برده باشید.

از محصولات خاطرات خون آشام دیدن کنید

درصورت هرگونه کپی لطفا نام سایت و لینک به عنوان مرجع ذکر شود.
باتشکر

3 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.